خنده دار بود


عشق و عشق

Damn days that I love you ♥ ♥

                                           همه چیز چقدر خنده دار بود

                                                  داشتن تو .....

                                                  بودن من ......

                                                  ماندن ما ......

                                                  رفتن تو .......

                                                  رفتن من .....

                                                  این همه آه...

                               گاهی از این همه خنده ..... گریه ام می گیرد

                                                 ( مخاطب خاص )

                           

کامنت یادت نره

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت19:45---1 بهمن 1391
سلام ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی

باعث خوشحالی بود

وبت خوبه جای پیشرفت داره

اگه خواستی بگو تا تبادل لینک کنیم
پاسخ لارا : خواهش دارم درمورد تبادل لینک هم موافقم


maryam
ساعت16:25---28 دی 1391
سلام عیزم ممنون منم تو رو لینکیدم از آشناییت خوشبختمپاسخ لارا : سلام خواهش دارم عزیزم بازم سز بزن

milad
ساعت21:02---27 دی 1391
mamnon lara jon
پاسخ لارا : خواهش دارم


sanaz
ساعت21:01---27 دی 1391
mamnon ziba bod
پاسخ لارا : فدات گلم


سحر
ساعت21:00---27 دی 1391
خیلی قشنگ بود ممنون لارا خانم
پاسخ لارا : خواهش دارم عسیسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:,ساعت 20:42 توسط lara| |


Power By: LoxBlog.Com